گیربکس رالی ، کلید موفقیت خودروی شما
گیربکس رالی ، کلید موفقیت خودروی شما
هاست ، طراحی ، پشتیبانی و سئو با تیم ست آپ
نکاتی درباره گیربکس 206 | فروش انواع گیربکس های اتوماتیک و قطعات مرتبط با آن در مرکز گیربکس رالی تهران مجموعه بزرگ و تخصصی در تعمیرات گیربکس های خودروهای برتر در تهران می باشد .
گیربکس رالی، کارگاه تخصصی تعمیر گیربکس اتوماتیک با بیش از 20 سال سابقه، به عنوان یکی از برترینها در زمینه تعمیرات خودرو شناخته میشود.
تضمین کیفیت و حرفهای بودن ما به عنوان گیربکس رالی نه تنها از تخصص بیش از دو دههای ما ناشی میشود، بلکه خدمات ما از جزئیات ناپذیر تا اصول علمی پیشرفته طراحی شده است.
مشتریان ما اعتماد خود را به دلیل رفع عیوب با تضمین، گارانتی یک ساله، و حمل خودرو به تمام نقاط کشور، به ما سپردهاند. با گیربکس رالی، تجربه کنید تا ما را به عنوان گزینهای بیهمتا در دنیای تعمیر گیربکس اتوماتیک بشناسید.
قبل از راهنمایی کردن در مورد گیربکس ماشین 206 میریم سراغ خود ماشین با ما همراه باشید
پژو ۲۰۶ یک خودروی سوپرمینی است که توسط شرکت خودروسازی فرانسوی پژو تولید شده است. این خودرو از مه 1998 به عنوان جایگزین پژو ۲۰۵ طراحی و تولید شده است. پس از معرفی به شکل هاچبک در سپتامبر 1998، مدلهای دیگری نیز از جمله کوپه کابريولت، استیشن واگن و سدان معرفی شدند. در آوریل 2006، مدل پژو ۲۰۷ جایگزین این خودرو شد.
پس از ارائه مدلهای فیسلیفت در مکانهای مختلف، پژو ۲۰۶ به عنوان ۲۰۷ کامپکت یا ۲۰۷ برندگان عرضه شد. این خودرو بیشترین فروش خود را در کشورهای فرانسه، انگلستان، اسپانیا، ایتالیا و آلمان داشته و در چند کشور دیگر نیز تولید و مونتاژ میشد.
بیش از 85 درصد از تولید پژو ۲۰۶ به صادرات اختصاص داشته و با داشتن 4 کارخانه تولید در کشورهای مختلف، این خودرو به چندین بازار صادراتی عرضه میشد. تا سال 2012، پژو ۲۰۶ با فروش 8،358،217 دستگاه تا آن زمان، به عنوان پرفروشترین مدل پژو شناخته شد.
این خودرو با هیچ تغییر گستردهای تا فوریه ۲۰۲۳ توسط شرکت ایران خودرو تولید میشد و به عنوان سیامین خودروی تک نسل با عمر طولانی معرفی شد.
مشخصات خودرو پژو ۲۰۶ در طول زمان تغییر یافته است. این خودرو در سال ۱۹۹۸ به بازار عرضه شد و ابتدا به صورت هاچ بک سه در و پنج در با موتورهای بنزینی ۱.۱، ۱.۴ و ۱.۶ لیتری و یک موتور دیزلی ۱.۹ لیتری به فروش میرسید. پژو ۲۰۶ از نظر مهندسی پلتفرم ۱۰۶ را نداشت و کاملاً یک ماشین جدید بود که به دلیل ظاهر جذاب و قیمت مناسب، به سرعت محبوبیت بالایی پیدا کرد.
در سال ۹۹، مدل ۲۰۶ GTi با موتور ۲ لیتری و سرعت ۲۱۰ کیلومتر در ساعت معرفی شد و در سال ۲۰۰۳ مدل ۲۰۶ RC به عنوان جدیدترین مدل در خط تولید پژو قرار گرفت. این خودرو دارای شتاب ۰ تا ۱۰۰ در ۷.۴ ثانیه و سرعت بالای ۲۲۰ کیلومتر در ساعت و ۱۸۰ اسب بخار قدرت بود.
سال ۲۰۰۱، دو مدل دیگر از ۲۰۶ تولید شد؛ ۲۰۶ CC که یک کوپه قابل تبدیل با سقف فولادی تاشو و ۲۰۶ SW یک استیشن واگن بود. مدل چهار در ۲۰۶ نیز توسط شرکت ایرانخودرو معرفی شد و در کشورهای مختلف عرضه شد. این خودرو در ایران با مدل سدان نیز تولید شد و به کشورهای دیگر صادر شد.
پژو ۲۰۶ نشان داد که یک خودروی بسیار محبوب است و در سالهای ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۳ محبوبترین خودروی اروپا بود. مدل XR با موتور ۱.۴ لیتری به عنوان محبوبترین مدل این خودرو شناخته میشود.
در ادامه همراه ما باشید.
ماشین ۲۰۶ تا کنون در مدلهای مختلفی عرضه شده است. این مدلها شامل موارد زیر است:
این خودرو که بر نسخه ۲۰۶ GT توسعه یافته است در مسابقات رالی بین سالهای ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۳ مورد استفاده قرار میگرفت. مجهز به موتور توربوشارژ ۲ لیتری که دارای قدرت ۳۲۵ اسب بخار بود. جعبه دنده آن ۶ سرعته خطی بود.
این اتومبیل که در انگلستان با نام جی تی آی ۱۸۰ و در سایر نقاط دنیا با نام آر سی عرضه میشد، دارای موتور ۲ لیتری EW10J4S بود که میتوانست تا ۱۷۷ اسب بخار نیرو تولید کند. موتور این خودرو از نوع تنفس طبیعی بود که شتاب ۰-۱۰۰ آن ۷.۳ ثانیه بود و فقط به صورت هاچبک سه در تولید میشد.
این ماشین که سقفی تاشو داشت از موتور ۱.۸ لیتری TU5 و یا ۲ لیتری EW10J4 بهره میبرد. سال ۲۰۰۷ این خودرو با CC 207 جایگزین شد.
پنجمین مدل ۲۰۶ که حاصل همکاری مشترک ایران خودرو با پژو فرانسه بود. این خودرو به دلیل کوچک بودن صندوق عقب ۲۰۶، در سال ۲۰۰۶ معرفی شد. ایران راهی بود برای صدور پژو SD به کشورهای ترکیه، روسیه و الجزایر. مدل سدان در تیپهای مختلفی توسط ایران خودرو و در بازار داخل عرضه میشود.
این اتومبیل که فیسلیفتی از ۲۰۶ است، در سال ۲۰۰۹ توسط پژوی برزیل معرفی شد. در اروپا موتورهای ۱.۱ لیتری TU1JP و ۱.۴ لیتری TU3JP بر روی این خودرو قرار دارند. در ایران با تغییراتی، این مدل پژو تحت عنوان پژو ۲۰۷ به بازار عرضه میشود. +۲۰۶ از نظر چراغهای جلو، سپر، کاپوت، گلگیر و داشبورد تفاوتهای زیادی با مدلهای دیگر دارد.
سیتروئن سی تو به صورت اختصاصی برای بازار چین در نظر گرفته شده است.
بالاترین رکورد تولید پژو ۲۰۶، مربوط به سال ۲۰۱۲ است؛ در آن سال خط تولیدهای این کمپانی در مجموع، ۸،۳۵۸،۲۱۷ عدد خودروی ۲۰۶ تولید کردند. علاوه بر کارخانههای فرانسوی، شرکتهایی در انگلیس، ایران، شیلی، کلمبیا، آرژانتین، برزیل، اروگوئه و چین، بر چنین میزان تولیدی تأثیرگذار بودهاند. این موضوع به خوبی نشان میدهد که مشخصات پژو ۲۰۶ چقدر در آن زمان جذاب بوده و همه را شگفت زده کرده است.
تضمین کیفیت و حرفهای بودن ما به عنوان گیربکس رالی نه تنها از تخصص بیش از دو دههای ما ناشی میشود، بلکه خدمات ما از جزئیات ناپذیر تا اصول علمی پیشرفته طراحی شده است. مشتریان ما اعتماد خود را به دلیل رفع عیوب با تضمین، گارانتی یک ساله، و حمل خودرو به تمام نقاط کشور، به ما سپردهاند. با گیربکس رالی، تجربه کنید تا ما را به عنوان گزینهای بیهمتا در دنیای تعمیر گیربکس اتوماتیک بشناسید.
این خدمات ممکن است شامل تعویض روغن گیربکس، تعمیرات مکانیکی، تنظیمات الکتریکی و تعویض قطعات آسیب دیده باشد. از اهمیت انجام تعمیرات منظم و به موقع برای جلوگیری از آسیبهای جدی به گیربکس و افزایش عمر مفید آن نیز باید خبر داشت.
شما میتوانید برای تعمیر گیربکس ماشین خود به گیربکس رالی مراجعه کنید
برای اینکار باید یا میتوانید با ما در ارتباط باشید یا به تعمیرگاه ما مراجعه کنید.!
گیربکس اتوماتیک در خودروهای پژو 206 معمولاً یک گیربکس اتوماتیک تیپیکرونیک است. در صورتی که گیربکس اتوماتیک شما مشکل دارد و نیازمند تعمیرات است، میتوانید به ما اعتماد کنید
تعمیرات گیربکس اتوماتیک عموماً به عهده تکنسینهای ماهر و متخصص میباشد. این تعمیرات ممکن است شامل موارد زیر باشد:
1. تعمیر قطعات داخلی: در صورتی که قطعات داخلی گیربکس اتوماتیک آسیب دیده یا خراب شده باشند، تعمیر و یا تعویض آنها میتواند لازم باشد. این شامل تعویض جزئیات مانند کیت شافت، دیسک و سیستم کاتوشا برای صاف کردن تنقلات و صاف کردن دندهها میشود.
2. تعمیر الکترونیکی: گیربکس اتوماتیک شامل سیستمهای الکترونیکی نیز میشود. در صورت وجود مشکل در سیستم کنترل الکترونیکی، تعمیر و بررسی مدارها و سنسورها ممکن است لازم باشد.
3. تعویض روغن: روغن گیربکس اتوماتیک باید به طور منظم تعویض شود. در صورتی که روغن گیربکس کثیف یا آلوده شده باشد، لازم است تعویض شود. توصیه میشود که روند تعویض روغن توسط تکنسین متخصص انجام شود.
4. بررسی و تعمیر شیفتر: در صورتی که شیفتر (دسته تغییر دنده) مشکل داشته باشد، ممکن است نیاز به تعمیر و یا تعویض آن باشد.
نکاتی مهم درباره گیربکس 206
توصیه میشود که برای تعمیرات گیربکس اتوماتیک، به یک کارگاه تخصصی و معتبر مراجعه کنید. آنها با تجربه و دانش لازم در زمینه تعمیرات گیربکس اتوماتیک شما را راهنمایی خواهند کرد و مشکلات را برطرف خواهند کرد.
گیربکس رالی ، کلید موفقیت خودروی شما
گیربکس رالی ، کلید موفقیت خودروی شما
هاست ، طراحی ، پشتیبانی و سئو با تیم ست آپ