تعمیر گیربکس اتوماتیک

اگر در خصوص تعمیرات گیربکس اتوماتیک به مشاوه تخصصی نیاز دارید همین الان با ما تماس بگیرید     09127138292   –   09124518673

تعمیر گیربکس اتوماتیک

تعمیر گیربکس اتوماتیک |مجموعه گیربکس اتوماتیک رالی در این زمینه تخصص کامل را دارا می باشد.

مراحل تعمیر گیربگکس اتوماتیک در مرحله اول دیاگ و عیب یابی می باشد , که در این مواقع صاحب خودرو حضور دارد .

در مراحل بعد که بعد از تشخیص و عیب یابی می باشد در صورت نیاز اگر لازم به باز کردن گیربکس اتوماتیک باشد و یا در حالت درجا قادر به تعمیر و سرویس گیربکس اتوماتیک می باشیم , انجام می شود و بعد از کارهای لازم خودرو برای تست جاده و تست با دستگاه و در نهایت خودرو آماده تحویل می باشد.

تعمیر گیربکس اتوماتیک

تعمیر گیربکس اتوماتیک

این زمان عیب یابی و تعمیر و تست اصولا 3 تا 5 روز کاری زمان میبرد .
مجموعه گیربکس اتوماتیک رالی تمام ضمانت شامل گارانتی و در صورت تعمییر قطعه , قطعه تعمیر میشود و سعی بر این است که حتی الامکان از قطعات اصلی خود خودرو استفاده شود .

تعمیر یا تعویض گیربکس اتوماتیک | بسیاری از قطعات گیربکس اتوماتیک  قابل تعمیر بوده که متاسفانه بسیاری از دوستان به علت نداشتن تجربه و تخصص کافی آن را تعویض میکنند.
نکته مهم برای دارندگان خودرو های چینی ، گیربکس اتوماتیک خودرو های چینی کمی تخصصی بوده لطفا

هرجایی آن ها را تعمیر نکنید.
مجموعه گیربکس رالی با دو دهه تجربه و تخصص در خدمت شما  دوستان هستیم تا خودروی شما را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت همانند روز اول تحویل دهیم. تعمیر گیربکس اتوماتیک تخصص ماست .

یکی از خدمات مهم مجموعه گیربکس رالی فروش گیربکس اتوماتیک می باشد , که گیربکس های اتوماتیک استوک به سراسر کشور ارسال میگردد .

جهت  رفاه حال شما مشتریان عزیز مجموعه گیربکس رالی خودروی شما را در هر نقطه از شهر با خودرو بر خود حمل خواهد کرد.

Call Now Button