گیربکس cvt چیست

اگر در خصوص تعمیرات گیربکس اتوماتیک به مشاوه تخصصی نیاز دارید همین الان با ما تماس بگیرید     09127138292   –   09124518673

گیربکس cvt چیست  ?   معنی کلکه گیربکسcvt
Continuously variable transmission
که به معنای انتقال متغیر مداوم میباشد که در نوع خودش گیربکس تک سرعته میباشد،
این نوع گیربکس در ماشینهای مختلف نصب شده است .

گیربکس cvt چیست

گیربکس cvt چیست

ماشینهای ژاپنی نیسان و تویوتا و بسیاری از ماشینهای چینی موجودر کشور جیلی ، x33، لیفان ، آریزو، چری ….
این نوع گیربکس از حساسیت خاصی برخوردار هست و همین امر باعث شده است که تعمیرات و نگهداری ان از اهمیت بالایی برخوردار باشد . ما در این مجموعه سعی کردیم با کادری مجرب در تعمیرات گیربکسهای cvt و با بهترین کیفیت و کمترین قیمت در خدمت شما عزیزان باشیم .
در ادامه میپردازیم ب ساختار بسیار ساده گیربکسهایcvt که مجموعه دو عدد فولی ورود و خروج که با گشتاور موتور و با یک عدد تسمه ب هم وصل میباشد که با دور موتور باز و بسته میشود و کار انتقال قدرت را انجام میدهد .
این نوع گیربکس در نوع ساده بودن به نگهداری و سرویس بیشتری نسبت به بقیه گیربکس ها دارا میباشد .
این نوع گیربکس بیشتر روی خودروهای ساده و سبک قرار گرفته است و مصرف سوخت پایینی نسبت به بقیه گیربکسها دارد .

معایب گیربکس cvt

از معایب این نوع گیربکس میتوان گفت ب دلیل نیاز بیشتر به سرویس و نگهداری و اینکه این مدل گیربکس بیشتر در حالت رانندگی معمولی تعریف شده است و از قدرت زیادی نسبت به بقیه گیربکسها ندارد !
تعداد خرابی و سرویسهای این نوع گیربکس بیشتر میباشد گیربکس cvt چون از حساسیت بالایی برخوردار است بهتر است که کار تعمیر و سرویس از گیربکس را به دست کارشناسان و متخصصان ماهر قرار بدهید با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت قابل ذکر است مدت زمان تعویض روغن گیربکسcvt نصبت ب بقیه گیربکس ها زودتر میباشد
برای مشاوره رایگان در مورد نگهداری و سرویس گیربکس های cvt با ما تماس بگیرید .

Call Now Button