تعمیر گیربکس اتوماتیک 207 اتومات

اگر در خصوص تعمیرات گیربکس اتوماتیک به مشاوه تخصصی نیاز دارید همین الان با ما تماس بگیرید     09127138292   –   09124518673

تعمیر گیربکس اتوماتیک 207 اتومات

تعمیر گیربکس اتوماتیک 207 اتومات |مجموعه گیربکس اتوماتیک رالی در این زمینه تخصص کامل را دارا می باشد.

اگر شما یک خودروی 207 اتومات دارید حتما این مقاله را تا انتها بخوانید . گیربکس اتوماتیک 207 اتومات تخصص ماست. ما در گیربکس رالی کلیه خدمات از تعمیر گیربکس اتوماتیک 207 اتومات را خدمت شما ارائه می دهد تا در صورت لزوم متناسب با نیازهای شما باشد. مهم نیست مشکل گیربکس اتوماتیک خودروی 207 اتومات شما چه مسئله ای دارد ، ما این اطمینان را به شما میدهیم تعمیرگاه گیربکس رالی یک راه حل مطمئن و مقرون به صرفه برای خودروی شما دارد.

تعمیر گیربکس اتوماتیک 207 اتومات

تعمیر گیربکس اتوماتیک 207 اتومات

معرفی 207 اتومات

پژو 207 در سال 2007 میلادی توسط پژو معرفی و به بازار عرضه شد و تقریبا بعد از مدت زمان کوتاهی، شاهد عرضه آن در بازار کشور هم بودیم، اما نسخه های عرضه شده توسط ایران خودرو یک تفاوت بزرگ با مدل های فرانسوی داشت و آن هم پیشرانه محرک آن بود دقیقا از همان موتور TU5 پژو 206 استفاده می کرد.
به همین دلیل پژو 207 های عرضه شده توسط ایران خودرو در بازار کشور را پژو 207i معرفی کرد تا شناسه ای برای خودرویی باشد که در ظاهر پژو 207، اما در باطن پژو 206 باشد. در بخش فنی، پژو 207 اتوماتیک همان پیشرانه 1.6 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی TU5 را دارد که در محدوده کارکرد 5800 دور بر دقیقه می تواند خروجی قدرت 105 اسب بخاری و همچنین در محدوده 4000 دور بر دقیقه، می تواند حداکثر گشتاور 142 نیوتن متری تولید کند که برای دریافت و انتقال آن به سمت چرخ های جلو، از جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک استفاده شده تا زحمت راننده را برای کلاچ گرفت های مداوم و عوض کردن دنده کم کند.

معرفی گیربکس 207 اتومات

گیربکس هاي اتوماتیک سیاره‌ای (AL4) متداولترین نوع گیربکس هاي اتوماتیک در خودروها می باشند. در این گیربگس ها انتقال قدرت از طریق مجموعه چرخ دنده هاي خورشیدي سیاره اي صورت می گیرد . سیستم کلاچ اتوماتیک آن هیدرولیکی است و داراي سیستم کنترلی الکترونیکی نیز می باشد در خودروهاي 207،206، 206 اس دي و پارس اتوماتیک این گیربکس پیش از این نیز مورد بهره برداري قرارگرفته است. این گیربکس از نظر عملکردي به 2 گروه اتوماتیک و تیپ ترونیک (قابلیت تعویض دنده بصورت دستی) تقسیم می شود.

علائم خرابی گیربکس 207 اتومات

1) نشت روغن: نشت روغن بیشتر به دلیل شکاف در قسمتی از گیربکس است که اگر به این مشکل رسیدگی نشود، بر روی سایر قطعات اثر می‌گذارد.

2) بوی سوختگی: گرم شدن بیش از حد گیربکس اتوماتیک 207 اتومات و یا سوختن روغن گیربکس باعث ایجاد بوی سوختگی در خودرو می‌شود.

3) اگر در هنگام توقف یا دنده خلاص صداهای غیر طبیعی به گوشتان رسید حتما در اسرع وقت به یک تعمیرگاه تویوتا مراجعه کنید.

مهم‌ترین عمل در خرابی گیربکس اتوماتیک 207 اتومات تغییر حالت‌های ناگهانی و شرایط نامساعد جاده است. شما می‌توانید با انجام این موارد از ایجاد خرابی در گیربکس خودرو جلوگیری کنید:

  • از حرکت با دنده خلاص در سرازیری‌ها خودداری کنید.
  • روغن گیربکس را به طور مداوم چک کرده و از روغن‌های با کیفیت برای تعویض استفاده کنید.
  • از رینگ و لاستیک‌های استاندارد استفاده کنید در غیر این صورت آسیب جدی به گیربکس اتوماتیک 207 اتومات وارد می‌شود.
  • از خودرویتان به عنوان یدک کش استفاده نکنید.

گارانتی تعمیر گیربکس 207 اتومات

تعمیر گیربکس اتوماتیک 207 اتومات شما در مجموعه گیربکس رالی همراه با گارانتی مهر شده انجام میشود.

تست و عیب یابی رایگان

کلیه دوستانی که ایرادی در خودروی اتوماتیک خود احساس میکنن میتوانن به مجموعه گیربکس رالی مراجعه کنن و بدون پرداخت هزینه از ایرادات خودرو خود آگاه شوند.

گیربکس  207 اتومات چقدر عمر می کند؟
برخی از گیربکس ها می توانند کمی بیش از ۱۰،۰۰۰ مایل ، در حالی که برخی دیگر بیش از ۲۰۰،۰۰۰ مایل عمر می کنند. به طور کلی ، تعمیر و نگهداری منظم خودرو عامل شماره یک در طول عمر گیربکس است و نگهداری خوب می تواند به ماندگاری بیشتر آن نیز کمک کند.

آیا شرکت سازنده از گیربکس CVT استفاده می کند؟
پژو 207 مجهز به گیربکس AL4 است. مهم‌ترین قسمت خودرو یا به اصطلاح قلب خودرو، گیربکس آن است. بنابراین هر چه عملکرد گیربکس بهتر باشد، کیفیت رانندگی که خودرو ارائه می‌دهد بسیار مناسب‌تر خواهد بود..

گیربکس 207 اتومات چقدر عمر می کند؟

برخی از گیربکس ها می توانند کمی بیش از ۱۰،۰۰۰ مایل ، در حالی که برخی دیگر بیش از ۲۰۰،۰۰۰ مایل عمر می کنند. به طور کلی ، تعمیر و نگهداری منظم خودرو عامل شماره یک در طول عمر گیربکس است و نگهداری خوب می تواند به ماندگاری بیشتر آن نیز کمک کند.

آیا شرکت سازنده از گیربکس CVT استفاده می کند؟
پژو 207 مجهز به گیربکس AL4 است. مهم‌ترین قسمت خودرو یا به اصطلاح قلب خودرو، گیربکس آن است. بنابراین هر چه عملکرد گیربکس بهتر باشد، کیفیت رانندگی که خودرو ارائه می‌دهد بسیار مناسب‌تر خواهد بود.

تعویض روغن گیربکس اتوماتیک 207 اتومات

تعویض روغن گیربکس 207 اتومات بسیار  امری مهم است تا گیربکس خودرو شما را دلپذیر و روان نگه دارد. اگر حداقل هر 50000 کیلومتر روغن گیربکس خود را تعویض نکنید، ممکن است متوجه شوید که جعبه دنده 207 اتومات شما میلغرد. دفترچه راهنمای ماشین خود را برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فواصل مشخص مسافت پیموده شده که در آن سیستم انتقال قدرت شما نیاز به تغییر مایعات دارد ، حتما بررسی کنید.

تعویض فیلتر گیربکس اتوماتیک 207 اتومات

تعویض فیلتر گیربکس 207 اتومات به آسانی دیگر فیلترهای خودروی شما نیست. دارای چندین قسمت است که غالباً یک صفحه فلزی با مواد الیافی است و آلاینده ها را جذب می کند.  فیلتر 207 اتومات  ، شما باید هر 50 یا 80 هزار کیلومتر تعویض شود.

علائم هشدار دهنده ایراد در گیربکس اتوماتیک

  • اگر چراغ هشدار دهنده گیربکس 207 اتومات شما روشن باشد ، علامتی غیر قابل تردید است.
  • نشتی روغن گیربکس عادی ترین علامتی است که شما به تعویض روغن و یا ایراد در داخل گیربکس و شلنگ انتقال قدرت است.
  • بوهای عجیب علامت سوختن روغن گیربکس شما است.
  • هنگام تعویض دنده آن را با تاخیر انجام دهد ، یکی از عادی ترین نشانه هاست.
  • اگر هنگام تعویض دنده متوجه صدای سنگ زنی شدید یا احساس می کنید هنگام تعویض چرخ دنده شما گیر می کند ، در این صورت احتمالا گیربکس شما به روغن بیشتری احتیاج دارد و  یا ممکن است مشکل بزرگتری داشته باشد.

اگر هر یک از این مشکلات را تجربه کرده اید یا فکر می کنید ، حتما آن را جدی بگیرید و با ما تماس بگیرید

هزینه تعمیر گیربکس 207 اتومات

هزینه تعمیر گیربکس 207 اتومات با توجه به این که در تهیه  قطعات آن مشکلی وجود ندارد هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک این خودرو زیاد نیست اما ما در  گیربکس رالی سعی بر این داریم که قطعات را بیشتر از این که تعویض کنیم  با 12 ماه گارانتی تعمیر کنیم تا هزینه تعمیرات خودرو شما عزیزان حداقل شود و با توجه به شرایط اقتصادی موجود همه دوستان بتوانند از کیفیت خوب بهره مند شوند. لطفا جهت برآورد هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک 207 اتومات خود با شماره های موجود در صفحه تماس حاصل فرمایید.

Call Now Button