گیربکس رالی ، کلید موفقیت خودروی شما
گیربکس رالی ، کلید موفقیت خودروی شما
تعمیر گیربکس اتوماتیک پرادو 4 درب اتوماتیک |مجموعه گیربکس اتوماتیک رالی در این زمینه تخصص کامل را دارا می باشد.
اگر شما یک خودرو پرادو 4 درب دارید حتما این مقاله را تا انتها بخوانید . گیربکس اتوماتیک پرادو 4 درب تخصص ماست.
ما در گیربکس رالی کلیه خدمات از تعمیر گیربکس اتوماتیک پرادو 4 درب اتوماتیک را خدمت شما ارائه می دهد.
تا در صورت لزوم متناسب با نیازهای شما باشد.
مهم نیست مشکل گیربکس اتوماتیک خودرویپرادو 4 درب اتوماتیک شما چه مسئله ای دارد ،
ما این اطمینان را به شما میدهیم تعمیرگاه گیربکس رالی یک راه حل مطمئن و مقرون به صرفه برای خودروی شما دارد.
تویوتا پرادو یک شاسی بلند سایز متوسط است که نام اصلی آن تویوتا لندکروزر پرادو است و یکی از چندین خودرو تویوتا محسوب میشود که در ان کلاس حضور دارند. تویوتا پرادو در واقع یک نسخه تغییر یافته و ارزان از لکسوس GX به شمار میرود و با استفاده از پلتفرم J150 تویوتا ساخته شده است.
تویوتا در سال 1984 خودرویی به نام J70 معرفی کرد و در سال 1990 نسل اول پرادو را به نوعی جایگزین آن نمود. اما این نسل از تویوتا که قصد داریم درباره آن صحبت کنیم، در سال 2009 معرفی شد و با کد J150 شناخته میشود و تا به امروز بر روی خط تولید قرار دارد.
البته تویوتا پرادو جدید از سال 2010 به نمایندگی ایرتویا وارد بازار ایران شد و عرضه آن تا سال 2013 ادامه یافت. اما با تغییر قوانین مربوط به واردات خودرو، تویوتا پرادو هم همانند بسیاری از خودروهای دیگر، از بازار ایران خداحافظی کرد.
نسل جدید خودرو تویوتا پرادو نیز همانند قبل در دو مدل 3 در و 5 در عرضه می شود اما تفاوت های بسیار اساسی را در بخش بدنه ،
پایداری و ترمز تجربه کرده است که باعث شده است هم از موسسه SAFE CAR GUIDE و هم ANCAP بتواند 5 ستاره ایمنی را دریافت کند
اولین سری گیربکس پیوسته متغیر یا CVT مبتنی بر تسمه-پولی تویوتا در سال ۲۰۰۰ میلادی به تولید رسید سری K110 که این دارای یک تورک کانورتور بود تا کمک کند عملکرد نرم کم صدا تر و مصرف سوخت بهینه تری ارائه نماید. این گیربکس اولین بار در تویوتا هاچ بک Opa به عرضه رسید.
در تابستان آن سال اولین گیربکس کنترل الکترونیکی دستی سکوئنشیال SMT ژاپن از سری C50M به تولید رسید. که این جعبه دنده به لطف سیستم شیفت سکوئنشیال ۵ سرعته بسیار سرعت پاسخ بالایی داشته و تعویض پذیری روانی دارا بود. این گیربکس جهت خودروی اسپرت تویوتا MR-S به تولید رسیده بود.
– در سال ۲۰۰۱ تویوتا به موفقیت ویژه ای در بهینه سازی مصرف سوخت دست یافت به لطف اولین سیستم شبه هیبرید جهان که با افزودن سیستم روغنکاری الکترونیکی به گیربکس ۴ سرعتۀ اتوماتیک A340E بدست آمد. این جعبه دنده در تویوتا کراون مورد استفاده قرار گرفته بود.
– سال ۲۰۰۲ تولید گیربکس نسل جدید اتوماتیک ۵سرعته سری A750E آغاز شد که برای نسل جدید خودروهای پایه دیفرالنسیل عفب طراحی شد و در همان زمان برای تویوتا لندکروزر سری ۱۰۰ مورد استفاده قرار گرفت.
از طرف دیگر گیربکس سری C550A اولین گیربکس مولتی-مود تویوتا که با قابلیت حالت M و E برای تعویض پذیری راحت تر حالت اتوماتیک و مصرف بهینۀ سوخت به تولید رسید. این گیربکس جهت بکار گیری در تویوتا یاریس به تولید رسیده بود.
1) نشت روغن: نشت روغن بیشتر به دلیل شکاف در قسمتی از گیربکس است که اگر به این مشکل رسیدگی نشود، بر روی سایر قطعات اثر میگذارد.
2) بوی سوختگی: گرم شدن بیش از حد گیربکس اتوماتیک پرادو 4 درب اتوماتیک و یا سوختن روغن گیربکس باعث ایجاد بوی سوختگی در خودرو میشود.
3) اگر در هنگام توقف یا دنده خلاص صداهای غیر طبیعی به گوشتان رسید حتما در اسرع وقت به یک تعمیرگاه مراجعه کنید.
مهمترین عمل در خرابی گیربکس اتوماتیک پرادو 4 درب اتوماتیک تغییر حالتهای ناگهانی و شرایط نامساعد جاده است. شما میتوانید با انجام این موارد از ایجاد خرابی در گیربکس خودرو جلوگیری کنید:
تعمیر گیربکس اتوماتیک پرادو 4 درب اتوماتیک شما در مجموعه گیربکس رالی همراه با گارانتی مهر شده انجام میشود.
کلیه دوستانی که ایرادی در خودروی اتوماتیک خود احساس میکنن میتوانن به مجموعه گیربکس رالی مراجعه کنن و بدون پرداخت هزینه از ایرادات خودرو خود آگاه شوند.
آیا میدانیدگیربکس پرادو 4 درب اتوماتیک چقدر عمر می کند؟
برخی از گیربکس ها می توانند کمی بیش از ۱۰،۰۰۰ مایل ، در حالی که برخی دیگر بیش از ۲۰۰،۰۰۰ مایل عمر می کنند. به طور کلی ، تعمیر و نگهداری منظم خودرو عامل شماره یک در طول عمر گیربکس است و نگهداری خوب می تواند به ماندگاری بیشتر آن نیز کمک کند.
برخی از گیربکس ها می توانند کمی بیش از ۱۰،۰۰۰ مایل ، در حالی که برخی دیگر بیش از ۲۰۰،۰۰۰ مایل عمر می کنند. به طور کلی ، تعمیر و نگهداری منظم خودرو عامل شماره یک در طول عمر گیربکس است و نگهداری خوب می تواند به ماندگاری بیشتر آن نیز کمک کند.
آیا شرکت سازنده از گیربکس CVT استفاده می کند؟
پرادو 4 درب اتوماتیک، گیربکس خودروی پرادو 4 درب اتوماتیک cvt می باشد که گیربکس آن قلب تپنده ماشین پرادو 4 درب می باشد
روغن گیربکس پرادو 4 درب اتوماتیک بسیار امری مهم است تا گیربکس خودرو شما را دلپذیر و روان نگه دارد. اگر حداقل هر 50000 کیلومتر روغن گیربکس خود را تعویض نکنید، ممکن است,
متوجه شوید که جعبه دنده گیربکس پرادو 4 درب اتوماتیک ، شما میلغرد. دفترچه راهنمای ماشین خود را برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فواصل مشخص مسافت پیموده شده که در آن سیستم انتقال قدرت شما نیاز به تغییر مایعات دارد ، حتما بررسی کنید.
فیلتر گیربکس پرادو 4 درب اتوماتیک به آسانی دیگر فیلترهای خودروی شما نیست. دارای چندین قسمت است که غالباً یک صفحه فلزی با مواد الیافی است و آلاینده ها را جذب می کند.فیلتر پرادو 4 درب اتوماتیک شما باید هر 50 هزار کیلومتر تعویض شود.
اگر هر یک از این مشکلات را تجربه کرده اید یا فکر می کنید ، حتما آن را جدی بگیرید و با ما تماس بگیرید
هزینه تعمیر گیربکس پرادو 4 درب اتوماتیک با توجه به این که در تهیه قطعات آن مشکلی وجود ندارد هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک این خودرو زیاد نیست.
اما ما در گیربکس رالی سعی بر این داریم که قطعات را بیشتر از این که تعویض کنیم با 12 ماه گارانتی تعمیر کنیم تا هزینه تعمیرات خودرو شما عزیزان حداقل شود
و با توجه به شرایط اقتصادی موجود همه دوستان بتوانند
از کیفیت خوب بهره مند شوند. لطفا جهت برآورد هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک پرادو 4 درب اتوماتیک خود با شماره های موجود در صفحه تماس حاصل فرمایید.
تعمیر گیربکس 206 تهران تعمیر گیربکس 206 در غرب تهران تعمیر گیربکس 206 در منیریه تعمیر گیربکس L90 در منطقه آذری تهران تعمیر گیربکس L90 در یافت آباد تهران تعمیر گیربکس MG تهران تعمیر گیربکس اتومات در منطقه 17 تهران تعمیر گیربکس اتوماتیک تعمیر گیربکس ال 90 در غرب تهران تعمیر گیربکس بنر تعمیر گیربکس لکسوز در منطقه 17 تهران تعمیر گیربکس پورشه تهران تعمیر گیربکس پورشه پاسداران تعویض روغن گیربکس 207 پاسداران تعویض روغن گیربکس اتوماتیک باقرشهر تعویض روغن گیربکس اتوماتیک در رودهن تنظیم کنترل والف یا ساعت کردن گیربکس اتوماتیک چیست ؟ دینامومتر چیست فروش گیربکس اتومات اسلامشهر فروش گیربکس اتومات بندرعباس فروش گیربکس اتومات در خراسان شمالی فروش گیربکس اتومات در پیشوا فروش گیربکس اتومات مرکزی فروش گیربکس اتوماتیک آذربایجانشرقی فروش گیربکس اتوماتیک آذربایجان غربی فروش گیربکس اتوماتیک اردبیل فروش گیربکس اتوماتیک بندرعباس فروش گیربکس اتوماتیک فیروزکوه فروش گیربکس اتوماتیک گرگان مراکز تعمیر گیربکس اتوماتیک تهران مرکز گیربکس اتومات مرکز گیربکس در تهران مکانیکی گیربکس L90 غرب تهران مکانیکی گیربکس ام جی در تهران مکانیکی گیربکس اپتیما در تهران مکانیکی گیربکس بنز تهران مکانیکی گیربکس بنز در تهران مکانیکی گیربکس هایما در تهران مکانیکی گیربکس پورشه شهرک غرب مکانیکی گیربکس پورشه منیریه گیربکس اتوماتیک گیربکس اتوماتیک ایران خودرو گیربکس اتوماتیک ایران خودرو تهران گیربکس اتوماتیک در تهران گیربکس اتوما را تعویض کنیم یا تعمیر؟ تعمیرات گیربکس 206 در تهران تعمیرگاه گیربکس اپتیما تهران تعمیرگاه گیربکس هایما تعمیر گیربکس207 در تهران تعمیر گیربکس L90 تعمیر گیربکس اتوماتیک تعمیر گیربکس ام جی تهران تعمیر گیر بکس بنز تعمیر گیربکس جیلی تعمیر گیر بکس در مناطق تهران تعمیر گیر بکس فرانسوی تعمیر گیربکس فرانسوی تعمیر گیربکس لندکروز تعمیر گیربکس لنکروز تعمیر گیربکس لکسوس تهران تعمیر گیربکس لیفان تعمیر گیربکس مرسدس بنز تهران تعمیر گیربکس پورش تهران تعمیر گیربکس کیا تهران سرویس گربکس اتوماتیک فروش گیربکس اتوماتیک فروش گیربکس اتوماتیک در شهرستانهای تهران فروش گیربکس اتومانت شهرستان تهران مرکز تعویض روغن گیربکس اتوماتیک مقالات
گیربکس رالی ، کلید موفقیت خودروی شما
گیربکس رالی ، کلید موفقیت خودروی شما
هاست ، طراحی ، پشتیبانی و سئو با تیم ست آپ